A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Дубовецької сільської ради Івано-Франківської області

Діти з різними мовно-культурним особливостями. Як не допустити конфлікту?

Дата: 10.05.2022 14:07
Кількість переглядів: 73

Діти з різними мовно-культурними особливостями. Як не допустити конфлікту? Відеолекція психолога

Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), підготували серію відеолекцій про те, як педагогам працювати в умовах війни.

 

Як педагогу організувати конструктивну роботу в класі, де є діти з різними мовно-культурними особливостями та як адаптувати до роботи у класі дітей, які недостатньо добре володіють розмовною українською мовою? Психологиня Анна Ленчовська дає поради вчителям щодо підбору завдань та поступового введення у освітній процес таких дітей, як їх підтримати та як знайти спільне на противагу відмінному. 

 

Серія відеолекцій складається з 11 тем, у яких психологи-практики, гештальт-терапевти, які працюють із травмами війни з 2014 року, дають відповіді на питання, як:

  • проводити уроки під час війни;
  • говорити з дітьми про війну та її новини;
  • допомогти дитині пережити втрату;
  • допомогти учням розуміти і виражати свої емоції;
  • створити безпечний простір на онлайн-уроці;
  • не допустити на уроці конфлікту.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень